25 حقیقت تناسب اندام

دانه های آینده شما در تصمیمات کوچکی که امروز می گیرید حضور دارید. بعد از اینکه او را داشتیم، هنوز هم به عنوان یک زوج در تلاش بودیم و چیزهای زیادی را امتحان کردیم تا رابطه خود را برای هر دویمان آسانتر کنیم. من صادقانه به رفتن فکر کردم تا خودم را به همسری که جاش به آن نیاز داشت و مادری که فرزندانم لیاقتش را داشتند تغییر دهم. من می گویم که هیچ ازدواجی که ارزش آن را داشته باشد آسان نیست، اما تاکتیک هایی وجود دارد که ای کاش زودتر به آن فکر می کردیم تا از روزهای سختی که با هم گذرانده ایم بکاهیم. من همچنین فکر می کنم که خدا با افرادی که در زندگی شما قرار می دهد و چگونه آنها در آنجا حضور دارند، حس شوخ طبعی دارد. ما از یکدیگر حمایت می کنیم، ما والدین بزرگی برای فرزندانمان هستیم و مهمتر از همه، خدا در مرکز روابط ما قرار دارد. به یاد دارم که این را نشانه ای از جانب خدا دانستم. می‌دانستم که هر چقدر هم که در زندگی با سختی‌هایی روبه‌رو شویم، همیشه بر آن‌ها غلبه می‌کنیم، زیرا همدیگر را دوست داریم و این زندگی را با هم انجام می‌دهیم. 25 حقیقت تناسب اندام که پس از 25 سال تدریس آموخته ام، بسیاری می توانند برای کسانی که در کلاس ها شرکت می کنند نیز استفاده کنند. اینجاست که وبلاگ Knocked Up Fitness می تواند کمک کند. پروتئین ممکن است به ترمیم بافت های عضلانی شما کمک کند، نه چربی. خوب، یک ردیاب تناسب اندام می تواند به شما در انجام این کار کمک کند، اما به شرطی که این ویژگی را فعال کرده باشد. در نهایت لوله هایم را بستم که فایده ای نداشت. صبح روز بعد، من داشتم لباس می پوشیدم و جاش با چکمه هایش و سگک کمربند گاوچرانی اش وارد شد. من، مانند بسیاری از افراد دیگر، وقتی برای اولین بار با کسی آشنا شدم، از گفتن چیزهای خاصی در مورد خودم به او عصبی شدم. من اینجا هستم تا به شما بچه ها بگویم که آنچه همه می گویند بسیار درست است. یادم می‌آید منتظر بودم به او بگویم که من یک دیابتی نوع 1 هستم، زیرا مطمئن نبودم که او چه فکری می‌کند یا چه واکنشی نشان خواهد داد. دیگر فشار زمانی برای رفتن به باشگاه و مواجهه با مشکلات ترافیکی با تجهیزات قدرتی وجود ندارد. فهمیدیم که قرار است پسری داشته باشیم و تصمیم گرفتیم نام او را گانون بگذاریم. یک روز، من و جاش در رختخواب دراز کشیده بودیم که بعد از یک روز طولانی گانون را زمین گذاشتیم. یک روز که تنها بودم، می‌دانستم که چیزی باید تغییر کند وگرنه خانواده‌ام از چیزی که من دارم رنج می‌برند. فناوری پوشیدنی در حال پیشرفت است و بند هوشمند یکی از آن‌هاست. ابزار پوشیدنی که در درجه اول به دلیل سلامتی ساخته شده است تا بتوانید سلامت خود یا میزان فعالیتی که در یک روز انجام داده‌اید را ردیابی کنید. آنچه که باید رعایت شود این است که نوع غذای مناسب را در زمان مناسب داشته باشید نیز مهم است. کل دیدگاه من به زندگی با گذشت زمان تغییر کرد. آن روز تصمیم گرفتم زندگی شادتری داشته باشم. من مطمئناً می توانم تقریباً همه آنها را تمیز کنم، اما محدودیت های زمانی وجود دارد. مردم غذا تحویل می دهند، غذا آماده می کنند و بعد از آن تمیز می کنند. سرد نیست کاملا تمیز. خوشبختانه مرکز استان پنجاب نیز شناخته شده است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد