سلول های پوست تغذیه مورد نیاز خود را از طریق ورزش دریافت می کنند

متوجه شدم که علاقه واقعی من تناسب اندام است. می دانم که می توانم خودم را قوی تر کنم و این احتمال اندک وجود دارد که هنوز از پتانسیل واقعی خود استفاده نکرده ام. بیشتر مردم می دانند که نیاز به ورزش دارند و می دانند که به احتمال زیاد باید بهتر غذا بخورند. سلول های پوست تغذیه مورد نیاز خود را از طریق ورزش دریافت می کنند. اگر ورزش نکنید، بدن شما پس از انجام مقدار کمی کار مانند یک پله کوتاه یا دویدن برای اتوبوس خسته می شود. هر کس در آمستردام دوچرخه سواری می کند، این شهر بسیار کوچک است، بنابراین می توانید با دوچرخه خود به محل کار، مدرسه و برای انجام امور بروید. به جای آن، می‌توانید اقلام تغذیه‌ای را که مکمل تلاش‌های فیزیکی شما برای دستیابی و حفظ بدنی که می‌خواهید، تهیه کنید. من معتقدم که ما در صنعت تناسب اندام پیام های متفاوتی ارسال کرده ایم و فکر نمی کنم به اندازه کافی خوب توضیح دهیم که چرا ورزش تا این حد مهم است. من بیش از 50 سال دارم، یک نویسنده حرفه ای تناسب اندام و آزاد هستم که ساعت های زیادی کار می کند. مایلم از همه خوانندگانی که از این مقاله بهره مند شوند تشکر کنم. بسیاری از مجلات زنانه از نظر محتوا مشابه هستند و نمی توانند آنچه را که خوانندگان بالقوه و فعلی می خواهند ارائه دهند. اما هنوز هم هنگام انتخاب یک ردیاب فعالیت برای زنان نادیده گرفته می شود. واقعیت این است که من هنوز از روانشناسی حرفه ای ساخته ام. از آنجایی که بسیاری از ردیاب های تناسب اندام با ویژگی های هوشمند متعددی وجود دارد که انتخاب بهترین ها را از بین بسیاری دشوار می کند. من دوست دارم به باشگاه هم بروم، فقط در صورتی که در خانه تجهیزات تمرینی با وزنه تناسب اندام نداشته باشید. همچنین به کاهش چندین بیماری مانند سرطان، اضطراب، افسردگی، بیماری قلبی و دیابت کمک می کند. ورزش قلب شما را تقویت می‌کند تا در طول فعالیت‌های روزانه‌تان این‌قدر بد نباشید. اگر مغز شما به اندازه کافی اکسیژن و سایر مواد مغذی مهم دریافت نکند (به دلیل گردش خون ضعیف و تنگی نفس) در اوج بازی خود قرار نخواهد گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد