چرا به اندازه کافی ورزش نمی کنیم؟

چرا به اندازه کافی ورزش نمی کنیم؟ چرا باید تغییر کنم؟ اگر در برخی روزها از ورزش صرف نظر می کنید، یادداشتی را یادداشت کنید که دلیل آن را توضیح دهد. نوشتن مطالب یکی از راه‌هایی است که می‌توان آن را از ذهنم بیرون کرد تا چیزها مانند یک محموله لباس‌های نامتعادل به دور خود نچرخند. به نظر می رسید که سطح درد من در حال کاهش است و متوجه شدم که در طول روز کمتر و کمتر به داروهای مسکن نیاز دارم. من چالش 30 روزه تناسب اندام را به عنوان مکملی به جلسات منظم بدنسازی خود شروع کردم و OMG- وقتی تمام شد عرق می کنم! می خواستم کنترلی روی خودم داشته باشم که آنها داشتند. من مدام در اطراف این بچه ها می چرخیدم و مدام در مورد این خدای تقریباً مانند هیولاهای مردانه می شنیدم که ظاهراً می توانند بدن خود را به میل خود کنترل کنند. زنی که در آن زمان با او صمیمی‌ترین دوست بودم، به شیوه‌ای نه چندان دور از ذهن به من گفت که دارم چاق می‌شوم - و باید کاری در این مورد انجام دهم. وقتی قوی تر شدم، با چند دوست شروع به رفتن به ورزشگاه کردم. من شروع به تماشای ویدیوهای بی پایان یوتیوب از تمرینات، برنامه های غذایی مختلف و بررسی مکمل ها کردم. من در رژیم غذایی حجیم راحت شدم و نمی‌خواستم خودم را آنطور که باید برای رژیم غذایی کوتاهم محدود کنم. در سال آخر این "آزمایش علمی"، او مانند بسیاری از مردان میانسال، اوایل سال گذشته خیلی راحت شد و یک تایم اوت طولانی گرفت و اساساً به همه چیز به جز تناسب اندام و تغذیه اش توجه داشت. من چیزی در مورد علم بدنسازی یا علم تغذیه نمی دانستم اما شروع به تقلید از بچه هایی کردم که دوستانم در باشگاه در مورد آنها صحبت می کردند. همه آنها واقعاً به بدنسازی علاقه داشتند و مدام در مورد افرادی مانند کای گرین و جی کاتلر صحبت می کردند. ممکن است احساس کنید همه نگاه ها به شما دوخته شده است. مطمئناً با خندیدن، مسخره کردن، رقصیدن، لذت بردن از همراهی دیگران با ورزش، احساس خوبی خواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد