هر برنامه ورزشی دارای مزایا و نقاط ضعف ذاتی است

بدنم ظاهری شبیه یک بالابر برقی پیدا کرد. این به معنای سرمایه گذاری زمان و انرژی لازم برای فعالیت هایی است که هم از آنها لذت می برید و هم مشتاقانه منتظر انجام آنها هستید. در کنار سایر مزایای ردیاب‌های فعالیت، افراد می‌توانند تأثیر عمیقی روی آن‌ها ببینند و از فعالیت‌هایی که در نظر می‌گیرند به خوبی آگاه شوند. ذکر این نکته ضروری است که هر برنامه ورزشی دارای مزایا و نقاط ضعف ذاتی است. من شروع به حمل کردن کوه‌های تاپرور با خود کردم که پر از مواد غذایی به اندازه گرم بود. همچنین شروع کردم به گذراندن چهار یا پنج ساعت در باشگاه و وزنه زدن. بلند کردن مرده من از بلند کردن دمبل های دو و نیم پوندی در اتاق نشیمن به بلند کردن پانصد پوند بدون کمردرد تبدیل شده بود! بنابراین من فقط به بلند کردن وزنه‌های سنگین‌تر و خوردن غذا ادامه دادم تا به تقویت قدرت ادامه دهم. نفس من تقریباً به سرعت عضلاتم در حال ساخت بود. در نهایت نفسم بر من مسلط شد و دومین آسیب زندگیم را متحمل شدم. اگر می خواستی بزرگ بشی، باید بزرگ غذا می خوردی. نه تنها تناسب اندام می کنید، بلکه یاد می گیرید که چگونه تناسب اندام بمانید، حتی زمانی که به سر کار باز می گردید. با استفاده از یک مانیتور بند سینه می‌توانید بازخورد و داده‌های مرتبط را از طریق تمام فعالیت‌ها از دوچرخه‌سواری و صخره‌نوردی گرفته تا کتل بل و رقص سالن رقص دریافت کنید! هوشمندانه ورزش کنید به یاد داشته باشید که دوچرخه سواری می تواند یک ورزش طاقت فرسا باشد و اگر بیش از حد در آن زیاده روی کنید، در خطر آسیب دیدگی یا خستگی قرار خواهید گرفت. اگر در آزمون‌های انعطاف‌پذیری نمره پایینی کسب کنید، شانس بیشتری برای کاهش عملکرد در فعالیت‌ها/ورزش‌های زندگی روزمره و خطر آسیب بیشتر دارید. هر فرصتی که داشتم با او شروع به دویدن می کردم. شروع به دیدن نتایج واقعی کردم. من هرگز در گرم کردن یا انجام حرکات کششی منظم نبودم. من فقط با حرکات کششی ساده ای که فیزیوتراپیست به من داد شروع کردم. این یک ورزش ساده است که به سوزاندن کالری و حفظ اندام کمک می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد