فرقی نمی‌کند به‌دنبال یک «قرار تناسب اندام» باشید

فرقی نمی‌کند به‌دنبال یک «قرار تناسب اندام» باشید، دوستان ورزشکار یا شریک ورزشی، Fitness Singles یک محیط سرگرم‌کننده، خصوصی و امن برای ملاقات با مجردهای تناسب اندام و فعال است! همه می دانند که بخشی از علت اپیدمی چاقی فعلی این است که افراد نسبت به گذشته بسیار کمتر فعال هستند. قسمت دوم باید کربوهیدرات نشاسته ای، برنج، پاستا یا نان باشد. با قرار دادن پیاده روی، رقص، شنا و سایر فعالیت ها در برنامه تناسب اندام خود هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر در ماشین خود به اشتباه بپیچید، GPS به شما می گوید که دوباره محاسبه کنید و شما را در مسیر درست قرار دهد. اما به محض اینکه سعی می‌کنم تلاش واقعی را انجام دهم، مانند آنچه که معمولاً سرعت گرم کردن را در نظر می‌گیرم، ریه‌هایم شروع به ارسال یادداشت‌های اعتراضی می‌کنند. بنابراین به هر دلیلی که تصمیم به شروع یک برنامه تمرینی با وزنه دارید، عادات غذایی شما، رژیم غذایی تمرینی با وزنه، باید از اهداف تناسب اندام شما حمایت کند. همان طور که زمان و فکر را در برنامه تمرینی با وزنه خود قرار می دهید، باید زمان و فکر خود را نیز در رژیم وزنه برداری خود قرار دهید. منطقی است که فرض کنیم پاهایم را زباله می کنم و بهبودی ام را به تعویق می اندازم. نتایج بین یک سرماخوردگی طولانی و پاهای ضعیف به من چیزی نمی گفت که من قبلاً نمی دانم. تجهیزات جدید و به روز داشته باشید. اگر این مسابقه A من بود، حتما می رفتم، اما هدف من Ironman Canada است. آنها می توانند دانش کلی تناسب اندام را به شما ارائه دهند و همچنین به سوالات خاصی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهند. کلاس های گروهی مانند کلاس های یوگا، رقص و اسپین که مشتریان زن بیشتری را به همراه خواهد داشت. با این حال، اولین چیزی که مشتریان در سالن بدنسازی به دنبال آن هستند این است که آیا تجهیزات نگهداری می شوند یا خیر. یکی از همین روزها اول میبینمش من و یک مشتری وارد مسافت 1500 متری مسابقه می شویم و می بینیم که در چه وضعیت تناسب اندام مردان میانسال هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد