یک برنامه غذایی وجود ندارد که برای همه مناسب باشد

قبل و بعد از تمرین خود را وزن کرده اند تا مشخص شود چقدر عرق کرده اند؟ آن‌ها هنگام دویدن، ناهار خود را کنار می‌گذاشتند و سیستمی برای عبور منظم از زیر دوش‌ها درست کرده بودند. یا سر ناهار دویدن. من بارها مسیر را در سمت غرب بزرگراه طی کرده ام، اما همیشه صبح بوده است، هرگز دیرتر از سحر نبوده است. یک منو برای افرادی که به مسیر عملکرد کلی پایبند هستند ارائه می شود. در نقاطی از کولاک کوچک دیروز مقداری یخ در مسیر وجود داشت. بنابراین یک برنامه غذایی وجود ندارد که برای همه مناسب باشد. هضم یک وعده غذایی حدود 3 تا 3 و نیم ساعت طول می کشد. با هر وعده غذایی روزانه سبزیجات بخورید. امروز یک روز استراحت است. کدام خوب است. من از دویدن امروز به نحوی لذت بردم که از اوایل فوریه تا به حال از آن لذت نبرده بودم. دویدن بدون نگرانی در مورد هر مرحله بسیار خوب بود. آسان شروع کردم و به تدریج به سرعت خوبی رسیدم که فقط کمی سریعتر از سرعت دویدن آسان من بود. ابتدا کمی سفت بودم و پاهایم بیش از هر چیزی احساس خستگی می‌کردم. مقداری از آن نزدیک به وسط تقریباً با سرعت نیمه IM مورد نظر من بود، اما پاهای من نمی خواستند این کار را خیلی طولانی انجام دهند. ساعت های بی شماری در تمرین با وزنه در باشگاه، اگر تغذیه کافی را به خود ندهید، نتایج تناسب اندام مورد نظرتان را به شما نمی دهد. این روزها کسب درآمد از اینترنت و ساعات کاری انعطاف پذیر بسیار محبوب شده است. اطمینان حاصل کنید که لباس شما به شما اجازه حرکت می دهد، اما مانعی برای شما ایجاد نمی کند. اگر می خواهید روز خود را تازه شروع کنید، به نزدیکترین باشگاه ورزشی خود بروید. بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. بیایید با تمرین امروزی که من آن را پیچیده کتل بل (KB) تناسب اندام Pierini نامیده ام، به کار بپردازیم. با توجه به آنچه می دانیم، می دانیم که مطالعه تناسب اندام به عنوان یک مهارت تجاری واقعی درک می شود و واقعا می تواند به شما کمک کند تا در حرفه ای که به دنبال آن هستید، موفقیت کسب کنید. نگاه کردن به زبان بدن بسیار مهم است زیرا به شما این امکان را می دهد که ببینید چه کسی قرار است آنچه را که فکر می کنید تمرین کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد