وقتی کسی می گوید که دویدن خسته کننده است

وقتی کسی می گوید که دویدن خسته کننده است و به همین دلیل است که نمی دود، کلمه B را می شنوید، اما فقط به دویدن محدود نمی شود. افراد جوان تر، به خصوص بچه ها، همیشه این را می گویند - "من حوصله دارم" یا "خسته کننده است". با این حال، در طول مسیر، این اصرار برای بیان افکارم در زمینه اقتصادی و سیاسی وجود داشت که هر از گاهی در ذهن من ظاهر می شد. در طول راه، و در اوایل بازی، کلاسیک همیشگی خود را ساختم، هر مردی که در آینه نگاه می کند، یک بچه 16 ساله را می بیند. در مجموع، من از آن لذت می برم و امیدوارم که در یک روش کوچک، به شما فرصتی برای فکر کردن در مورد چیزهایی که در زندگی اهمیت دارند داده باشم. خدا را شکر که در این مقطع از زندگی مرد میانسالی هیچ درد یا درد بدنی نداشتم و داروی بدون نسخه نداشتم. این چیزی نیست که در مورد آن هیجان زده باشم، زیرا معتقدم که با چندین سال تمرین عمر مفید زیادی برای تناسب اندام دارم. تلاش تمرینی دیروز تاییدی بود بر این که روش ناشتا 24/2 روزه متناوب غذا خوردن من با سطح بالای قدرت مطلق و عملکرد استقامتی قدرتی ناسازگار است. به جای صرف زمان، تلاش و حوصله برای رفتن به یک باشگاه ورزشی تجاری و پرداخت مبلغ هنگفتی از حق عضویت، یک باشگاه ورزشی خانگی می تواند اهداف ایده آل را به شما ارائه دهد و به شما در حفظ سلامت و تناسب اندام مادام العمر کمک کند. من به سمت اهداف جدید تناسب اندام رفتم تا در جستجوی خود و تشنه چیزهای جدید باشم، مانند یک نوجوان بی قرار که مدام فریاد می زند که چقدر خسته هستند. اگر نیازهای تناسب اندام شما بسیار زیاد است و می خواهید به یک هدف دشوار برسید، چرا یک مربی تناسب اندام شخصی در سیدنی انتخاب نکنید تا به شما در حفظ و حفظ سطح تناسب اندام خود کمک کند؟ سپس کسانی هستند که هشدار می دهند که آنها خطرناک هستند و زانوها و ستون فقرات شما را خراب می کنند و بنابراین باید از آنها اجتناب کرد. به همه کسانی که می گویند از تمرینات خود خسته شده اند یا دویدن خسته کننده است، من همان پاسخی را دارم که برای خواهرزاده ام دادم. اگر حوصله ات سر رفته به این معنی است که کسل کننده ای کسانی هستند که قسم می خورند که اسکات برای تناسب اندام و قدرت بهتر از پای سیب خانگی است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد