چگونه Jungle Fit می تواند به شما یاد دهد که تناسب اندام در سطح بالایی داشته باشید

در حالی که برخی از برنامه‌ها برای مردان یا زنان کار می‌کنند، گاهی اوقات ایده خوبی است که برنامه‌ای را پیدا کنید که مختص جنسیت باشد. من Chuggington را برای پسر و خواهرزاده‌ام پوشیدم تا در حالی که نیم ساعت دیگر روی دستگاه کار می‌کردم. در حالی که به طرز شگفت انگیزی برای بهبود قدرت شما موثر است، این محصول همچنین یک محصول سرگرم کننده است. این محصول گران است اما به خوبی کار می کند. من هرگز محصولی را که به آن اعتقاد ندارم و/یا استفاده نمی‌کنم پست یا تبلیغ نمی‌کنم. پیشنهاد می شود از تقویم برای برنامه ریزی گردش استفاده کنید. یاد بگیرید که چگونه از تمرینات با وزنه بدن برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده کنید! آیا تناسب اندام Pierini به شخص اشتباهی برخورد کرد تا در روز روشن مشت بخورد؟ با انجام این کار خسته نخواهید شد و به احتمال زیاد به روال تناسب اندام پایبند خواهید بود. بنابراین من به تغییراتی در برنامه روزانه خود فکر می کنم. فقط به این دلیل که برای مربی خود هزینه زیادی می کنید، آنها را به مربی خوبی تبدیل نمی کند! Savage Secret for Success: کل برنامه -فاز 1 و 2- را تا جایی که می توانید با فرم خوب انجام دهید. چگونه Jungle Fit می تواند به شما یاد دهد که تناسب اندام در سطح بالایی داشته باشید و سطح چربی بدن سالم را برای مادام العمر حفظ کنید. نمی‌توانم صبر کنم تا روی چمن‌ها، شن‌ها یا پیست برگردم و با حداکثر سرعت بدوم و احساس کنم باد از روی صورتم می‌گذرد! اگر از مخلوط کن استفاده نکرده باشید، می توانید یک شیک پروتئینی با توده های پودری در آن بنوشید. منظورم این است که اگر همیشه در باشگاه هستید، چرا فقط از آن کسب درآمد نکنید، درست است؟ اگر مربی مناسبی را پیدا کرده باشید، او می‌تواند یک برنامه تمرینی ایجاد کند که شامل تعدادی از فعالیت‌ها مانند ژیمناستیک، پیلاتس، کاردیو و وزنه‌برداری است. درباره وب‌سایت تناسب اندام: وب‌سایت Tony Gentilcore در جای خود قرار دارد، «زیرا چیزهای سنگین خود را بالا نمی‌برند». تونی، که در تعدادی از مجلات تناسب اندام برجسته شده است، تعداد زیادی محتوای عالی برای تناسب اندام ارائه می دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد